Subject: Klava Koka kontsert Tallinnas
From: "Svetlana Karabut" <[email-masked]>
To: "Maarja Aeltermann" <[email-masked]>, "KUM min" <[email-masked]>, "Liisa Johanna Lukk" <[email-masked]>, "Hannus Luure" <[email-masked]>, "Karoliina Lorenz" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 17:03:28 +0200

Tere!  

29 märtsil Tallinnas toimub Vene artisti Klava Koka kontsert. Piletid on 
juba müügil. Korraldaja on MJProduction, Jüri Mets.  2022. aastal tühistas 
Cathouse-i omanik Klava Koka Tallinna kontserdi tema esinemise, laulja 
venemeelsuse tõttu.
https://elu24.postimees.ee/7519323/kas-ooklubis-cathouse-toimuma-pidanud-klava-koka-kontsert-jaab-naise-venemeelsuse-tottu-ara

Praegu artist elab Moskvas  ja annab kontserte Venemaal – näiteks, juunis 
2022 esines ta Syktyvkaris Venemaa päevadel koos selliste Z-artistidega nagu 
Grigori Leps ja Polina Gagarina.
https://youtu.be/y43VEMtQcG4?si=Bc-_9NRktz8mad_8

Aastavahetusel osales Klava Koka kõigis Venemaa riigikanalite 
uusaastasaadetes.

Kui sobilik selle vene staari kontsert Eestis? Mõned meie lugejad ei ole 
rahul ja arvavad, et sellise artisti tulek Eestisse sõja ajal on 
sobimatu.  Ootan teie vastust! Suur tänu ette!

Parimat soovides,

Svetlana Karabut

Postimees Grupp AS

Portaali Limon.ee juht

[email-masked]

+372 58004167